1. Przede wszystkim – oddychaj. A przy każdym wydechu pozwól, by ciało spływało w dół i się rozluźniło. W swoim tempie, spokojnie i z przyjemnością.
  2. Słuchaj muzyki (np. tego), podcastów, audiobooków – wypróbuj Spotify i Storytel.
  3. Czytaj. Np. to lub to. Sięgnij po swój stos książek „na kiedyś” albo sprawdź, co ciekawego można poczytać w Legimi (duuużo dobrego)
  4. Gotuj – zdrowo, z troską (np. zupę mocy)
  5. Dzwoń do bliskich, czatuj z koleżanką, wypij kawkę na video Messengerze.
  6. Jak możesz to wyskocz na chwilę na spacer do lasu albo nad morze, jak nie to pielęgnuj domowe kwiatki – albo posadź kiełki.
  7. Wąchaj! Odpal ukochane olejki eteryczne w dyfuzorze (u mnie bergamotka, lawenda i kadzidłowiec). Jeśli jesteś zdenerwowana, to powąchaj choćby cytrynę (serio, Twój umysł zamiast mielenia myśli zajmie się na chwilę zmysłami).
  8. Ucz się! Chociażby o cyklu miesięcznym. Może kurs on line? Albo lekcje hiszpańskiego przez Skype.
  9. Ćwicz, rusz się – może joga z Gosią?
  10. Pisz. Dla siebie, do innych. Poranne strony, bouletjjournall, a może zainspiruj się „Sztuką planowania”. Są jeszcze smsy, emaile.
  11. Przytulaj się. I poproś o przytulenie, jeśli masz kogo. Jeśli nie – to daj sobie czułość
  12. Jeśli Ci źle – zawiń się jak naleśnik w (najlepiej) ciężki koc, połóż na oczy woreczek (pewnie da sięgo uszyć domowym sposobem) I jeszcze słuchawki na uszy, i jakieś dobre dźwięki. I odpoczywaj. Oddychaj.

A Ty ? Co robisz w domu…? Co polecisz od siebie?

Spokojnego czasu <3


I.. jeśli czujesz, że jesteś spięta i nie radzisz sobie ze stresem, który czujesz w ciele, to napisz do mnie i umów się ze mną na 30 minutową konsultację gratis. Forma: on line np. przez Messengera video lub zoom. Pokażę Ci jak się możesz rozmasować, poprowadzę krótką relaksację – w zależności od potrzeby.  Napisz do mnie: kontakt@celinafit.pl